Cronica de concert Between Colors - Lansare Album „Simulacrum”

Autor: Ion-Valentin Ceausescu, 13 Noiembrie 2017

Pe 11 noiembrie a avut loc concertul de lansare al celui de-al doilea material discografic al tinerei trupe românești de metal Between Colors, în club Quantic. Despre Simulacrum deja am scris o mică recenzie, așadar să vedem cum a fost concertul. Cei de la Between Colors au avut în deschiderea concertului invitate două trupe, Linear Disorder din București și W3 4R3 NUM83R5 din Brașov. Concertele trebuiau să înceapă undeva în jurul orei 19.00, apoi ar fi trebuit la 20.00, dar au început pe la 20.30, poate și pentru că încă nu se adunase destul public. Dar fiind vorba de un concert de lansare de album, se înțelege.

Linear Disorder, trupă bucureșteană tânără, fără vreun album lansat momentan, dar din câte am înțeles, urmează să lanseze un EP cât de curând. Cântă un death metal melodic cu pasiune și cu dedicație. Sunt încă foarte tineri, la început de drum și încearcă să facă o treabă bună. Cu siguranță vocalul are calități remarcabile și colegii și colega lui de la bass la fel, doar că încă nu și-au găsit bine formula. Au cântat, pe lângă propriile piese, dintre care amintim Within the Fire, și un cover după Rammstein, Keine Lust. Au încălzit publicul și au făcut loc următoarei trupe.

Brașovenii de la W3 4R3 NUM83R5 au ceva mai multă experiență și se vede și pe scenă. Au intrat plini de energie și timp de aproape o oră, sau ceva mai puțin, au dărâmat-o efectiv. Cântă un meloic metalcore, care duce uneori spre deathcore și mi-au amintit foarte mult de Parkway Drive, dar pe alocuri și de Emmure, și asta nu poate să fie decât ok, fiindcă fac o treabă bună. Andrei, solistul, a comunuicat excelent cu publicul și s-a lăsat în micuțul club și cu câteva moshpitturi și alte dansuri de societate metalicească.

Cei de la Between Colors au pregătit un concert special, cu lumini albe, cu tot felul de instalații futuriste, care să reflecte cumva temele noului album. Au intrat pe scenă îmbrăcați (și) în neoane și au cântat cam o oră jumătate, atât piesele de pe albumele lor, cât și două coveruri destul de intersante, după Die Antwoord (după câte am aflat, Cristina este obsedată de ei), dar și după Lady Gaga, lucru care m-a încântat. A fost un show spectaculos, foarte bine pus la punct, fără probleme (cel puțin nu vizibile și nu mari) și au fost foarte mulți oameni, semn că trupa începe să fie din ce în ce mai apreciată. Și pe bună dreptate, chiar merită. Sper să ajungă departe!