Login Using facebook
Calendar evenimente
Evenimente și noutăți de azi

Let's Rock
Inapoi

Cronica de concert Between Colors - Lansare Album „Simulacrum”

Pe 11 noiembrie a avut loc concertul de lansare al celui de-al doilea material discografic al (1) Cronica_de_concert_Between_Col_3SUyUuJc.jpgtinerei trupe românești de metal Between Colors, în club Quantic. Despre Simulacrum deja am scris o mică recenzie, așadar să vedem cum a fost concertul. Cei de la Between Colors au avut în deschiderea concertului invitate două trupe, Linear Disorder din București și W3 4R3 NUM83R5 din Brașov. Concertele trebuiau să înceapă undeva în jurul orei 19.00, apoi ar fi trebuit la 20.00, dar au început pe la 20.30, poate și pentru că încă nu se adunase destul public. Dar fiind vorba de un concert de lansare de album, se înțelege.

Linear Disorder, trupă bucureșteană tânără, fără vreun album lansat momentan, dar din câte am înțeles, urmează să lanseze un EP cât de curând. Cântă un death metal melodic cu pasiune și cu dedicație. Sunt încă foarte tineri, la început de drum și încearcă să facă o treabă bună. Cu siguranță vocalul are calități remarcabile și colegii și colega lui de la bass la fel, doar că încă nu și-au găsit bine formula. Au cântat, pe lângă propriile piese, dintre care amintim Within the Fire, și un cover după Rammstein, Keine Lust. Au încălzit publicul și au făcut loc următoarei trupe.

Brașovenii de la W3 4R3 NUM83R5 au ceva mai multă experiență și se vede și pe scenă. Au intrat plini de energie și timp de aproape o oră, sau ceva mai puțin, au dărâmat-o efectiv. Cântă un melodic metalcore, care duce uneori spre deathcore și mi-au amintit foarte mult de Parkway Drive, dar pe alocuri și de Emmure, și asta nu poate să fie decât ok, fiindcă fac o treabă bună. Andrei, solistul, a comunicat excelent cu publicul și s-a lăsat în micuțul club și cu câteva moshpitturi și alte dansuri de societate metalicească. Un show energic și foarte bun!

Cei de la Between Colors au pregătit un concert special, cu lumini albe, cu tot felul de instalații futuriste, care să reflecte cumva temele noului album. Au intrat pe scenă îmbrăcați (și) în neoane (doar nu degeaba Neon God este prezent pe albumul lor) și au cântat cam o oră jumătate, atât piesele de pe ambele albume (cam toate), cât și două coveruri destul de intersante, după Die Antwoord (după câte am aflat, Cristina este obsedată de ei), dar şi după Lady Gaga, lucru care m-a încântat. A fost un show spectaculos, foarte bine pus la punct, fără probleme (cel puțin nu vizibile și nu mari) și au fost foarte mulți oameni, semn că trupa începe să fie din ce în ce mai apreciată. Și pe bună dreptate, chiar merită. Sper să ajungă departe!

Autor : Ion-Valentin Ceausescu, 13 Noiembrie 2017

Articolul următor » « Articolul precedent

Triumf ®PHP Coder - web development