Kaliakra Rock Fest Day 1 - The saints of LA

Autor: Lenore, 6 Iulie 2009

Tocmai ce m-am intors ieri de la cel mai bun rock fest la care am participat vreodata asa ca o sa va impartasesc in continuare cateva impresii. Inca simt euforia concertelor asa ca probabil astazi la Manowar o sa fiu super-duper-happy... can't wait.

Am plecat din Bucuresti spre Kavarna miercuri pe la pranz, deja imi tremurau picioarele la gandul ca in numai cateva ore aveam sa vad Motley Crue. Cu putin noroc am reusit sa ne aranjam si cu cazarea inainte sa ajungem acolo asa ca nimic nu ne mai statea in cale. Pe drum cald, oprit la vama un pic sa schimbam bani in leva si deja restul detaliilor sunt nesemnificative asa ca o sa trec direct la concert.

Pentru Motley a deschis Lauren Harris si trupa ei. Desi o mai vazusem pe fata lui tata cantand in concertul Maiden de la Bucuresti de anul trecut, acum m-a surprins intr-un mod chiar placut. Am stat undeva in randul 2 in partea stanga a scenei, pe parte in care canta de obicei Nikki Sixx ;). Din trupa lui Lauren mi-a atras atentia chitaristul Richie Faulkner care a facut super atmosfera, s-a agitat tot concertul si a facut o mare parte din show in opinia mea. In plus, in timp ce canta Lauren cu trupa ei, pe marginea scenei si-au facut aparitia Tommy Lee si James Kottak. Evident ca din momentul ala am ramas cu ochii lipiti de cei doi tobari... haha.

Dupa momentul Lauren, s-a tras cortina si publicul (undeva la 7000 de oameni am estimat noi) deja astepta headlinerii serii. De public ce sa zic, bulgarii astia vin la concert cu toata familia, am impresia ca pentru ei festul asta e un fel de "zilele orasului" la noi. Oricum, fata de alte concerte la care am fost, aici mi s-a parut super-usor sa ajung in fata. Nu m-a imbrancit nimeni in randurile din fatza, nu mi-am luat coate, nu mi-a sarit nimeni in spate. Ah si inainte de cantare mi-am luat un tricou girlie cu The Saints of LA care arata super misto.

Dar enough with the talk, sa trecem la treburi serioase...

MOTLEY FUCKING CRUE on stage at Kaliakra Rock Fest 2009

Dupa un intro, cortina e jos si... Kickstart my heart. Vince Neil e intr-o forma exceptionala, topaie, alearga toata scena, suntem la doar cativa metri de ei. My legs are shakin', sunetul e perfect, it's like the 80's are back again. Playlistul a fost de vis pentru mine, au cantat cam tot ce mi-am dorit eu neaparat sa-i vad cantand. Au fost Shout at the devil, Saints of LA, Live Wire, Motherfucker of the year, Don't go away mad cand s-au aruncat niste baloane uriase in public, Primal scream, Girls, girls, girls, Dr. Feelgood si la un fel de bis a fost Home sweet home, cantata frumos la pian..

Sunt sigura ca am uitat ceva piese ce s-au cantat dar a fost pur si simplu o dementa curata tot concertul tipilor astia. M-am agitat tot concertul, am cantat/tipat, am dat din cap. Cu mana pe inima va spun ca a fost unul dintre cele mai bune concerte pe care le-am vazut in viata mea. E drept ca la chestia asta contribuie si pasiunea mea pentru trupa in cauza da na, they fuckin' kicked ass!!!!

Singura parere de rau a fost chestia ca n-au venit pe scena cu gagici & stuff. Ma rog, pe mine persoanl nu m-a afectat foarte mult treaba asta dar show-ul lor ar fi fost complet daca ar fi inclus si dansatoarele.

Baietii astia m-au surprins intr-un mod incredibil. Citindu-le carte cu ceva vreme in urma, ma intrebam how the hell are they still alive. Si iata-i acu 3 zile, having the time of their lives pe o scena, pe un stadion, intr-o tara obscura din estul Europei. Fuckin crazyyyyyy!!!!

Tommy Lee era bine de tot, doar l-am trecut intr-un post mai vechi cu bunaciuni. De unde stateam eu nu l-am vazut foarte bine dar a venit el de la tobe si era intr-o stare de-aia de I love you allll...:)))). A dat de baut la public o sticla de ceva, cred ca era Jagermeister da nu bag mana in foc ca al dracu diavol a dat-o in partea cealalta de pubic si nu in partea in care stateam noi.

Nikki Sixx nu stiu daca era intr-una din cele mai bune zile de-ale lui dar oricum I had my moment with him cand mi-a facut semnul de "I'm watching you" cu mana. Nu stiu daca mi l-a facut mie sau la cei cativa bulgaroi grasuni din spate da nu conteazaaaaa...I had my moment with Nikki:X.

De Vince am mai scris mai sus. Cred ca a fost cea mai surprinzatoare aparitie pentru mine. A cantat corect, n-a uitat versurile, a fost acolo unde trebuia. Jos palaria.

Si ca veni vorba de palarie, l-am lasat pe Mick la sfarsit :)). Nu l-am vazut foarte mult, el cantand in partea dreapta cum te uiti la scena, adica cel mai departe de unde stateam noi. A venit si in partea noastra la un moment dat, din cate imi amintesc a bagat ceva guitar solo dar nu-mi mai amintesc exact la piesa a fost. Oricum omu' pare out of this world. Stiu de problemele lui de sanatate si cu cele pe care le-a avut cu alcoolul si-l admir foarte mult ca reuseste sa-si faca treaba in continuare in modul in care o face. He's definately from Mars!

Stay tuned ca or sa mai urmeze 2 cronici pentru zilele urmatoare de fest.

Hai cu rocku'
Anca